Hidayah Suhailee
aku dapat petua lembabkan bibir yg merekah/kering

Saturday, 31 March 2012 @ Saturday, March 31, 2012 | 2 Comment [s]



ha, bibir ku lebih teruk dari ni.. merekah
betul !!! kadang2, banyak yg tegur, aku sebenarnya bukan sakit, bukan tak cukup air, tapi.......
mang bibir ku macam ni.... hmhm.....
geram aku tgk bibir org yg lembap, n sihat,..... aq pun mau!!!}





PETUA MELEMBAPKAN BIBIR KERING N MEREKAH
  1. sapu atau oles bibir dengan susu pekat dan biar kan setengah jam hingga 1 jam...aku ada baca, lau buat ni amalan, dia boleh membantu buang kulit kering yg mati dan boleh lembutkan kulit... tapi, tak tau lah btul ka tak....
  2.  lau tak berkesan, cuba gosok bibir tu dengan timun.... (aq suka cara ni, sebab menarik dan boleh dipercayai....)
  3. ha, lagi satu, maybe ni paling berkesan " sapu bibir dengan lendir lidah buaya...." ni memang selalu aq dengar org tua2 cakap

Labels:



Older Post | Newer Post
Princess



Hello, I'm Yaya. sweet 19 for this 24 oct (2016).
SABAHAN
Bisnes Tudung
ig : hidayah_suhailee
ID Wechat: yayasuhailee_HS
E-MAIL :
daya.suhailee@yahoo.com




image
thank you!

Diary About Stuff


Tabung


TagBoard











History




The Credits!

Template by : Sharanichi Potter
Header By: Natrah
Edited By: Yaya Suhailee