Hidayah Suhailee
aku suka begini

Monday 28 May 2012 @ Monday, May 28, 2012 | 0 Comment [s]






jengjengjeng..  kamu faham ka??? hmm...

tgk gambar tu??? aku suka sendiri-sendiri ja cm tu... blh hilangkan stress... kengkadang lau beteman selalu, mang tak best gak... rimas.... lagipun susah kita nak luangkan masa untuk diri bertenang tanpa gangguan...



release la tension sikit.... dengan cara bahagikan masa untuk diri sendiri.... maybe ada yg lebih suka berteman.. tapi, nak release, korang wat la cara ni dalam mungkin paling kurang 1kali sebulan....
huhu... kadang2 wat refleksi diri....
kena fikir tentang diri....

aku suka sendiri sebab aku tak suka cerita yang "complete" tentang diri aku kat org lain... 
mahupun kawan baik ku... aku suka pendam sebenarnya lau ada 
perkara berat dalam fikiran n hati ni... but it's ok...


Older Post | Newer Post
Princess



Hello, I'm Yaya. sweet 20 for this 24 oct (2017).
SABAHAN
ig : hidayah_suhailee
E-MAIL :
daya.suhailee@yahoo.com




image
thank you!

Diary About Stuff


Tabung


TagBoard








History




The Credits!

Template by : Sharanichi Potter
Header By: Natrah
Edited By: Yaya Suhailee