Hidayah Suhailee
24 ni birthday q

Saturday 20 October 2012 @ Saturday, October 20, 2012 | 0 Comment [s]


assalamualaikum

huhu... x tau mau tulis apa lg kat blog ni.. hurm...

ok... sejak kebelakangan ni, aku suka bekarya...
(walhal x lah secantik mana.. just suka2)
perkara ni mula sejak bulan 5 gitu... aku mula minat nak ringan/lembutkan
 tangan untuk melukis.. mula2 kekok sgt... 
kan tak pandai n tak reti mau melukis.. (lukis apa? macam mana??) 
semua terlintas dalam fikiran.. tp xpalah.. karya ni kan datang dari hati... *cewah.. memandai jak aq
wat kesimpulan*

huhu... so.... 
doakan aku berjaya dalam hidup ah...
huhu... 24 oktober ni birthday q.. alahai.. ndak d sedar sua tahun
depan aku masuk ke alam 16 tahun... 
harap2 lah aku dapat fokus pelajaran yg aku ambik... 
amin...




Older Post | Newer Post
Princess



Hello, I'm Yaya. sweet 20 for this 24 oct (2017).
SABAHAN
ig : hidayah_suhailee
E-MAIL :
daya.suhailee@yahoo.com




image
thank you!

Diary About Stuff


Tabung


TagBoard








History




The Credits!

Template by : Sharanichi Potter
Header By: Natrah
Edited By: Yaya Suhailee