Hidayah Suhailee
my besties.....

Monday 29 October 2012 @ Monday, October 29, 2012 | 0 Comment [s]



 Baby you light up my world like nobody else,The way that you flip your hair gets me overwhelmed,But when you smile at the ground it ain't hard to tell,You don't know,Oh oh,You don't know you're beautiful,


huhu..... #semangat one direction dulu nih.. hehe....  suka lagu part ini jak... huhu...    adududui... kamu mauk taw ka sapa bestfriend ku... bukan boyfriiend tp bestfriend... lau tak faham ni dia (kawan rapat aku)?? mau kah?? mau????

ni ciri-ciri dia
dia baik
dia ni lh tempat aku meluahkan segalanya
dia suka wat aq happy... kekadang aku sedih, dia lah yg hiburkan aq
dia xpernah wat aq mrh, sakit hati, atau jemu
dia comel
dia ni penyayang sgt,.. 
dia wat aq jadi gila2 mcm aku xda masalah padahal time tu aku bnyk sangat masalah
tenang n sama gila macam aku.. kali otak pun sama
 and.... yang wat aku sayang ngan dia, dia periang.. periang kh?
hurm... dia ok lh.. tp dia selalu bagi aku semangat.. n nasihat... 
bagi peringatan n macam2... 
huhuhu....

"Pujangga pernah berkata, persahabatan yang tidak jujur umpama meniti buih di lautan. Hamparan buih nan memutih, hanya indah di luaran namun melewatinya bererti menuju ke jurang kehancuran .Mencari sahabat sejati bukanlah mudah….ramai yang bersama berkongsi suka, namun kurang yang ingin menemani kita meniti duka" 
"sahabat sejati bererti Dia ibarat berlian yang terbenam di dasar lumpur. Meskipun berbalut kekotoran, gemerlap sinarnya terserlah jua. Sahabat sejati juga menjunjung erti setiakawan, kejujuran dan bertanggugjawab. Sama bergembira di waktu senang,  membimbing dan membantu sewaktu diri tergelincir dari batasan" 

huhu.. jadi, kepada sahabatku c ____ aku harap kau dapat tempuhi segala ujian dengan tenang dan kau beroleh sesuatu yang kau harapkan dengan kebaikan ok??? jadi , jgn sedih2.. jgn masam2.. sbb aku taw ko comel... walaupun kita berjauhan sekolah.. tidak sama jantina.. tapi, keikhlasan dalam persahabatan tu lagi  penting dari segalanya...  moga2 kita dapat kejar impian and cita-cita kita sama2 k.... ... 




Older Post | Newer Post
Princess



Hello, I'm Yaya. sweet 20 for this 24 oct (2017).
SABAHAN
ig : hidayah_suhailee
E-MAIL :
daya.suhailee@yahoo.com




image
thank you!

Diary About Stuff


Tabung


TagBoard








History




The Credits!

Template by : Sharanichi Potter
Header By: Natrah
Edited By: Yaya Suhailee