Hidayah Suhailee
the new looks

Friday 2 November 2012 @ Friday, November 02, 2012 | 0 Comment [s]


huhu.. apa khabar ??? i'm still waiting your news.. hehe.. ssshhhhhhhh!!!!! (senyap) huhu... sudah sekian lama... aq jarang juak update ni blog.. busy aq.. (busy lha sgt??) hehek..

mungkin ada yg pernah in ke blog ni.. kn??
kalau ada lha.. .. 
mungkin kpda yg slalu jenguk ni blog, maybe
dia tahu perkembangan blog ni.. n maybe akan 
perasan banyak perubahan..

yalah.. sebab dulu blog ni serabut sgt.. "sarat dengan warna pink " tu...
kartun2.. mcm2..  dengan lagu yg bukan main lg jeritannya.. hahak.. 
kalah-kalah lagu -jeritan batinku"
kn?? huhu.. skrg dah aq buang mcm2.. 
padahal lau x rosak blog aq ni, x lha aq padam mcm2 smpai bersih cam ni..
huhu.. tu gara2 rosak punya pasal lah..
rosak coding nya.. penat oo aku blajar smpai naik quota broadband aku tiap
bulan.. kekeke... 
punyalah sakit hati gara-gara tu jak kebnyakan smua 
yg aku edit dah xmenjadi.. sedih ar..
lagu yg aku guna yg boleh turun sndiri pun xboleh fungsi dah.. 
last2 aku guna scm music player base.. huhu..glup2..
scroll blog q yg sua kiut tu pun rosak jadinya.. terpaksalah
aku ni buang segala yg rosak tu.. cian kan??
huhu.. tak pa ar...
sabar jak... 
(makan coklat/cekelat baik untuk diri trutama pmpuan) 
hehe.. 
bye sygssss


Older Post | Newer Post
Princess



Hello, I'm Yaya. sweet 20 for this 24 oct (2017).
SABAHAN
ig : hidayah_suhailee
E-MAIL :
daya.suhailee@yahoo.com




image
thank you!

Diary About Stuff


Tabung


TagBoard








History




The Credits!

Template by : Sharanichi Potter
Header By: Natrah
Edited By: Yaya Suhailee