Hidayah Suhailee
pengalamanku kena bedah 28/6/2013

Monday 1 July 2013 @ Monday, July 01, 2013 | 4 Comment [s]


*assalamualaikum and gud morning*

alhamdulillah.. aku semakin sembuh. tapi. so sad.. keadaan ni sangant merunsingkan.
27/6/2013 aku dimasukkan ke dalam wad.. :'( waktu tu, dah la nak kena ambil darah..
tapi darah taknak munculkan diri. ha... sampai mengalir air mata sebab
TIGA TEMPAT kena cucuk jarum nak cari darah... 
sakit sangat..  mungkin siapa yang pernah tu faham lah.. 
then lepastu memang merana la,.. nak goyang tangan pun susah.
tapi SYUKUR mama sentiasa ada jaga aku..
terharu...  huahua.
nak ke tandas apa smua pun susah. lepastu, baru ja aku nak lelap, ada jak nurse nak masuk 
.. kenapa? cek tekanan darah.
hua.. nasib gak masuk first class. lebih tenteram sikit. kalau kat luar, 
susah nak tidur. sebab bising... aku dapat dengar suara-sura dari luar tu .
macam-macam. menangis, ada yang ketawa, ada yang bercerita,
so memang terganggu kalau bising kan?

then hari kedua, aku kena puasa... dan disitu la menambah beban ku.. 
kena sambung air-air tu.. aduh.. kemana-mana kena bawa benda tu.. 
dah la berat besinya, memang sedih tengok keadaan tu

dan part yang paling mendebarkan, saat-saat nak masuk bilik bedah..
1. tukar baju bedah dulu.
2. naik katil yang kena sorong-sorong.
3. rasa time tu macam nak mengalah, tak nak masuk bilik bedah.
4. sebelum masuk bilik bedah, dorang letak kat luar bilik bedah kejap.
5. nampaklah ramai yang bertugas untuk pembedahan aku tu kesana-sini.
6. saat - saat nak kena sorong betul2 ke bilik bedah. sempat lagi ketawa dan bergurau dengan doktor
7. kena pasang alat-alat ntah apa-apa tu kat badan..
8. kena bius
9.  tak sedar apa-apa emoticon15
10. rasa sakit
11. TAK BOLEH MAKAN !
12. separuh sedar tak sedar
13. baru rasa peritnya :pencil:
14. sampai sekarang, rasa nak nangis :'( kalau tengok orang lain makan makanan sedap-sedap
sementara aku duk makan bubur kosong, yang disaring halus-halus.

p/s: doakan aku cepat sembuh ya..Thanks.


Older Post | Newer Post
Princess



Hello, I'm Yaya. sweet 20 for this 24 oct (2017).
SABAHAN
ig : hidayah_suhailee
E-MAIL :
daya.suhailee@yahoo.com




image
thank you!

Diary About Stuff


Tabung


TagBoard








History




The Credits!

Template by : Sharanichi Potter
Header By: Natrah
Edited By: Yaya Suhailee