Hidayah Suhailee
makin chubby ek?

Friday 1 November 2013 @ Friday, November 01, 2013 | 20 Comment [s]


:troll: hello readers :troll: 



blogger-emoticon.blogspot.com :D  tidak pernahku rasa perasaan yang begini.. tulusku mencintaimu..
semua kerna dirimu ku berubah hidup kini , penuh dengan senyuman. :D  blogger-emoticon.blogspot.com


seyh! tu yaya tempek saja-saja.. tiada kaitan dengan post ni.-  lagipun baru aku sentuh blog kesayangan ni setelah berkurun lamanya aku tak bukak-bukak.. dan hilang idea + imaginasi dah nak lekat dalam laman gila-gila aku ni.. emoticon15emoticon15

blogger-emoticon.blogspot.com oke-oke.. see tajuk tu? wah.. mula dah aku nak ber "manglish" dekat sini.. meahaha...  oke2.. baru-baru ni yaya perasan pipi dah susut sikit (sikit je pun) ..tapi lepas jak exam.. haha... mula dah pipi ni kembang balik..
tak percaya?  nak bukti?

oke...  
*drumroll*
*
*
*
*
*
*

see... ? tembamkan? haha...  dah la muka aku bulat-bulat macam bola...
tambah-tambah pipi tu naik.. ngeeee...
haha.. tapi ?
why pipi yaya kejap pandai tembam banyak, kejap susut sangat, kejap-kejap tembam balik, kejap-kejap kurus balik...
i do not understand..  blogger-emoticon.blogspot.com 
weee. sekarang dah start cuti sekolah.. ni lah masa aku nak pegang novel yang dah bebulan aku beli tapi belum baca-baca sebab mak yaya cakap "jangan baca :90: dulu selagi belum habis exam" :118::118:
aku pon jawab "ya.. oke-oke.. i'll" blogger-emoticon.blogspot.com 
oke, i have to go..  assalamualaikum  + see you again..





Older Post | Newer Post
Princess



Hello, I'm Yaya. sweet 20 for this 24 oct (2017).
SABAHAN
ig : hidayah_suhailee
E-MAIL :
daya.suhailee@yahoo.com




image
thank you!

Diary About Stuff


Tabung


TagBoard








History




The Credits!

Template by : Sharanichi Potter
Header By: Natrah
Edited By: Yaya Suhailee