Hidayah Suhailee
Suatu kejadian yang MEMALUKAN

Sunday 17 November 2013 @ Sunday, November 17, 2013 | 13 Comment [s]


Hello my readers! 
*baca dengan nada yang teruja*

oh mai gatttsss! yesterday, yaya rasa sangat-sangat malu.. 
 
totally MALU!  wakakaka..
why???
oke.. story begin!

time tu hujan yang tak la seberapa lebat. ngam-ngam yaya dengan mak kelmarin hang out 
... time-time hujan, kita masuk pasar gantung.. so kami jalan tengok-tengok mana-mana 
yang berkenan.. sekali duk tengak shok usha-usha baju tuh,
boleh pulak kaki ni macam terkena something.. 
time tu yaya pegang tangan mak sambil "terlatah" (ek, ada pulak terlatah... sounds like melatah)
huuuuu.. bunyinya lebih kurang 
" eh, pocot pocot " ..
time ni belum lagi nak jatuh. tapi dah melatah.. 
TAPI...
..........
lepas jak melatah dah lebih beberapa saat tuh, boleh pulak yaya TERJATUH THEN TERGOLEK 
DALAM TIMBUNAN GANTUNGAN BAJU YANG DISIDAI TUH.. 
nasib juga semua baju-baju tuh tak jatuh.. kalau tak, naya aku nak ganti baju-baju yang kotor..
(alamak! malu tu tak dapat nak diungkapkan tau??)

mak pulak boleh pulak ketawakan aku kuat-kuat.. 
tambah aku malu habis-habisan... dah aku tak dapat bangun sendiri.. 
" mak, tolong ba..." 
mak try tarik, tapi lambat pulak aku boleh bangun dari tempat landing tu...
maklumlah.. aku dah makin montel.. nak-nak mak aku lebih kurang besar aku je...
mana tak nya tak dapat support aku.. haha...

then! lebih memalukan yaya.... 
PENJUAL TU boleh pulak kata macam ni 
" eh, bolehnya dek?" dah la tak tolong, gelak lebih pulak... pastu boleh pulak cakap
dengan nada sindir.. 
oke I know la yang yaya ni comel.. tak payah la nak tunjuk jealous lebih-lebih..
aku hanya dapat senyum tawar jak waktu tuh.. nak ikut hati, mau jak aku ketok kepala dia kuat-kuat..
tapi yaya kecik.. apakan daya..  

tapi syukur yaya tak cedera.. then dapat jalan-jalan dengan mak...
dapat tengok mak ketawa habis-habisan.. 
suka sangat.. 









Older Post | Newer Post
Princess



Hello, I'm Yaya. sweet 20 for this 24 oct (2017).
SABAHAN
ig : hidayah_suhailee
E-MAIL :
daya.suhailee@yahoo.com




image
thank you!

Diary About Stuff


Tabung


TagBoard








History




The Credits!

Template by : Sharanichi Potter
Header By: Natrah
Edited By: Yaya Suhailee