Hidayah Suhailee
Dah besar dah adik-adik aku

Tuesday 17 December 2013 @ Tuesday, December 17, 2013 | 4 Comment [s]


:troll: Heloo dunia comelku? :troll: 
wah gitu.. comel ke? momomo... feeling lebih tau!

oke-oke.. kalau nak tahu.. adik yaya hanya 1 ja tau. :hot: haaaa. tapi tajuk (adik-adik) haaa.. kenapa? oke-oke.. sebab... yaya ada banyak adik comel..  nak tahu sapa?
blogger-emoticon.blogspot.com adik angkat ? (NO! DAN TIDAK) 
blogger-emoticon.blogspot.com adik sepupu? laaa. banyak sgt...

oke2.. lets go... sapa? kuat lagi? ala.. acah je.. nak senarai nama adik-adik aku ker? bahaha... kau mampu? 
 KUCING YAYA .. ( Ollie + Putih )
 my Turtle ... (umasou / kurara + ntah siapa namanya) - astro Ceria punya pasal.. 
  Baby Boo (game dari google play )
  adik asli aku.. bahahaha.. (makin comel je aku rasa)

oke first kita pergi dengan bahagian kucing... 

ollie dan putih ni dah dekat sebulan lebih yaya kurung dalam kandang (kurungan kucing) ja.. kenapa? laaa. nakal sgt la bebudak tuh... tapi kekadang yaya selalu jugak lepaskan.. kesian.. Baru-baru ni yaya dukung(angkat) wah engko makin gemuk ... amomomo... 


alalala... comelkan budak gendutt ni? wakaka.. aku feeling habis bila tengok matanya 
yang bersinar-sinar macam budak kecik nak mintak gula-gula tuh.. 
tengok budak-budak nih sekali dengan turtle tuh.. wah.. 
ko tengok!!! excited pulak si putih tengok kura2 tuh.. 
siap lari-lari lagi lepas tuh.. 
then now.. I have new one... made from "tempurung kelapa" 
haha..
 sekarang kita beralih kepada c baby boo..tengok peralihannya dari mula-mula sampai tadi petang
 
tengok ni? comel je kan dia?  ni masih baby-baby lagi.. 


tengok gambar dia yang ada coins terbang tu.. ala.. aku tangkap gambar candid ni terus feeling ala-ala aku tengah main tali haaaa.. kelassss kau jah..



AND LATEST! the REAL ONE! 

muka dia macam GARY (runningman) kan? haha.. wa cakap je...
oke.. 
guess what who's this 
ala tomey2.. 



Older Post | Newer Post
Princess



Hello, I'm Yaya. sweet 20 for this 24 oct (2017).
SABAHAN
ig : hidayah_suhailee
E-MAIL :
daya.suhailee@yahoo.com




image
thank you!

Diary About Stuff


Tabung


TagBoard








History




The Credits!

Template by : Sharanichi Potter
Header By: Natrah
Edited By: Yaya Suhailee