Hidayah Suhailee
Hari Bahagia

Wednesday 24 December 2014 @ Wednesday, December 24, 2014 | 12 Comment [s]


 

Hello Dunia.. blogger-emoticon.blogspot.com 
aku ingat School Holiday ni bolehlah online memanjang jadi burung hantu :face28: tapi sangkaan tu tidak benar belaka. ceh. macam ~~~~  

aku rasa makin cuti makin liat nak online kan?? kan?? makin kurang pegang fon..

sebenarnya dunia yaya dah makin sibuk dah.. sibuk dengan novel.. dengan ujian.. 
ujian??
yaaaaa sebenarnya ni la topik utama ~
http://i269.photobucket.com/albums/jj72/myem0/001/girl/girl-emoticon-003.gif

aku baru ja selesai menduduki ujian berkomputer untuk memandu tu..(undang-undang)
really.. yaya siang malam duk belajar benda tu sampaikan sebelum beradu yaya jawab soalan-soalan sampai tak tertidur.. mana taknya. masa yang yaya ada cuma 2 hari untuk duduki ujian tu.. http://i269.photobucket.com/albums/jj72/myem0/001/girl/girl-emoticon-012.gif
memang sah frust sampai tak tidur malam..
asyik termimpi-mimpi.. terkenang-kenang .. macamlah yaya ni nak duduk spm.. lahaiii..
kuat betul penangan Ujian berkomputer bagi memandu ni ya?? ya Allah. aku doa-doa tiap hari supaya lulus..  memanglah. sekarang kalau gagal bayar 40 hengget untuk ulangan.http://i269.photobucket.com/albums/jj72/myem0/02/cute-panda-emoticon-005.gif. mana nak cekau duit lagi?? cukup-cukup;ah duit keluar macam air untuk membayar harga asal oke?  kan? tak gitu cik kiah?
http://i269.photobucket.com/albums/jj72/myem0/02/cute-panda-emoticon-003.gif haha.. kena berjimat dan cermat dalam keluarkan duit .. susah payah mak bapak cari rezeki

 dah tu tadi macam-macam dugaan. dengan pergi mendaftar ujian komputer di i.memandu dengan kakak cantik yang tak berapa nak melayan.. men acuh tak acuh .. (sabar) alih-alih pergi myspeed (tempat ambil ujian) tu punya ramai manusia disitu macam semut .. kecik besar kecik besar jak aku tengok.. eeeeeee.. sampai dekat dua jam aku dekat dalam.. sejuk sampai tangan beku..image tekan tetikus pun dah macam kaku.. walaweh. haha..
dan... aku takut sangat gagal sampai aku semak jawapan lebih dari 3 kali.. actually.. takut tersilap..
 "mata kadang salah melihat. bibir kadang salah mengucap. akal kadang tersalah tafsir.. itulah aku manusia biasa" 

dan.. Happy For Me... Ya!!!!!
LULUS . image
Alhamdulillah.. takpayah nak pening kepala fikir pasl lulus gagal buat sementara waktu ni..
dan paling happy.. boleh sambung baca NOVEL!!! oh mai.. haha image

 
 (the History 1)


 
so.... Now, yaya nak sambung baca novel akibat khusyuk study. cewah.. sampaikan kucing atas ni siap khatamkan novel ni lebih dari 3 kali..  
image






Older Post | Newer Post
Princess



Hello, I'm Yaya. sweet 20 for this 24 oct (2017).
SABAHAN
ig : hidayah_suhailee
E-MAIL :
daya.suhailee@yahoo.com




image
thank you!

Diary About Stuff


Tabung


TagBoard








History




The Credits!

Template by : Sharanichi Potter
Header By: Natrah
Edited By: Yaya Suhailee