Hidayah Suhailee
Penghuni baru

Wednesday 10 December 2014 @ Wednesday, December 10, 2014 | 10 Comment [s]

 

 
nampak lain macam muka tu.. macam macam lainlah.. 
rasa bukan aku. hahaha
image*panahan asmara*image
lahaiii dah lama otak aku bersarang ni. idea pun semakin pupus dek habuk. seyhhh.. hampeh

macam dah lama aku tak  tempek gambar-gambar kucing dekat sini kan?
rasa macam blur kot nak tulis apa dalam blog.
macam baca blog ni pun bosan. sangat.http://i269.photobucket.com/albums/jj72/myem0/02/cute-panda-emoticon-011.gif 

kawan kecil imageyaya makin bertambah. malah makin menyesakkan mata.. 
ah,, bukan. bukan.. menghiburkan hati sebenarnya..

*drumroll*
tadaaa.. inilah pujaan hati iolls
for uolls yaya bagi siap short biodata 
name: KOKO
birthday : 30.09.2014
hobi : MAKAN + TIDUR
 

ini kerja dia suka duk sibuk-sibuk tengok apa kita buat. kekadang aku melipat kain dia pun sibuk duk lipat kain. hahaha.. siap buat gaya annabell http://i269.photobucket.com/albums/jj72/myem0/001/girl/girl-emoticon-005.gif
dah tu mata dia aku perhati terus tak pandai nak kelip melainkan time tidur. ish. macam annabell kot. haha. 
dia kuat senyum. macam yaya. senyum memanjang http://i269.photobucket.com/albums/jj72/myem0/01/girl-009.gif 
lahaii.. dia ni baru kalau aku kasi dekat dengan daddy dia trus daddy dia nangis. haha (taknak dekat)
lagi best dia ada mak angkat + mak tiri.
pastu mak angkat dia ni lagi sayang dia daripada bapak dia sayang dia. 
yelah sebab bapak dia tak suka dekat dia. mak angkat dia pulak sayang gila dekat dia. sampai sanggup susukan dia walaupun mak angkat dia tu tak da baby pun .
yang hat atas tu tang bapak dia.  (OLLIE) *pujaan malaya*
 
 
haaa. inilah mak angkat merangkap mak tiri dia.. 
nama : Hazel. *kucing melayu terakhir* image 

jap.. lupa! 
dia ni ada kawan rapat.. (bestfriend) gitu...
itu kekasih aku.. nama KIKI
haha. dekat-dekat jak nama..
 tapi nanti yaya update gambar dia ok? dalam post seterusnya maybe..
p/s: yaya rindu sekolah! argh!http://i269.photobucket.com/albums/jj72/myem0/001/girl/girl-emoticon-002.gif
kejap.. apasal muka dalam gambar ni aku nampak putih benar, hahaha  
oke.. sampai sini coretan kalini. nanti apa-apa hal yaya cerita lagi..


Older Post | Newer Post
Princess



Hello, I'm Yaya. sweet 20 for this 24 oct (2017).
SABAHAN
ig : hidayah_suhailee
E-MAIL :
daya.suhailee@yahoo.com




image
thank you!

Diary About Stuff


Tabung


TagBoard








History




The Credits!

Template by : Sharanichi Potter
Header By: Natrah
Edited By: Yaya Suhailee