Hidayah Suhailee
Cerita DIA ~

Sunday, 4 January 2015 @ Sunday, January 04, 2015 | 10 Comment [s]

 
Well, open up your mind and see like me,
Open up your plans and damn you're free.
Look into your heart and you'll find love, love, love, love.
Listen to the music of the moment, people dance and sing, we're just one big family
And it's our God-forsaken right to be loved, loved, loved, loved, loved













image

Happy New Year
semoga Tahun ni datang dengan keberkatan.. dan semoga semua keluarga, guru-guru, kengkawan, orang yang mengenali dan seluruh umat Islam dalam lindungan Allah.. diberikan Kejayaan serta ketabahan.. 
and the last
#prayforMALAYSIA
ucapan takziah pada mangsa banjir.. semoga terus cekal .. 


oke.. intro kejap.. siapa? 
oh Lupa. Nurhidayah Suhailee. Ahh... gila. 
yaya sibuk.. dengan NOVELS , belajar kereta.  macam-macamlah. 
penat sebenarnya.. huh (mengeluh) image 
hehe.. 

Let me tell u more.. Header yaya ni sebenarnya adalah hasil kerja 
comelkan..? banyak tau dia buatkan..
lepastu yang bestnya dia buatkan dengan PERCUMA... see? 
baikkan dia.. 

itu antara karya-karya Natrah. so, kalau nak pergi ke blog dia.. jangan segan silu.. 
click SINI

esok yaya kena turun institusi memandu (I.M) lagi.. ahhhh.. awal pagi (jam 6.30) aku dah terpacak dekat sana duk diam-diam. sengsorang tunggu cikgu sebab aku ikut sekali mak aku .. so terpaksalah awal. JIMAT. alahai. Takpa. SABAR.. orang lain lagilah susah. image 

Jumaat lalu yaya berjaya memandu di bandar dengan lancar.
setelah sehari yaya belajar sampai nak nangis dengan mak yaya sebab kena marah asyik-asyik kereta tu termati. kahkahkah. kenapalah aku khayal sangat memandu. ish.. tapi lepastu yaya berjaya memandu dengan baik..   cuma sekalilah termati dekat bulatan sebab yaya tak nampak jalan sebelah kanan. ada satu kereta berhenti sebelah kanan yaya.  dahla gedabak.. gelap kot cermin dia. argh.. langsung tak nampak. terus yaya terlupa nak buat apa. ya Allah. haha..
image
Alhamdulillah aku selamat.. dan doakan jugak yaya selamat esok.. IN SYA ALLAH.
amiiinnn..

okelah.. yaya nak sambung baca novel.. ada 7 buah novel lagi yaya nak kena hadap.. yaya sambung nanti ya.. see you next Time..
sebelum tidur jangan lupa gosok gigi image .. baca doa..
Assalamualaikum.



 
“It is better to be hated for what you are than to be loved for what you are not.”
― André Gide, Autumn Leaves


Older Post | Newer Post
Princess



Hello, I'm Yaya. sweet 20 for this 24 oct (2017).
SABAHAN
ig : hidayah_suhailee
E-MAIL :
daya.suhailee@yahoo.com




image
thank you!

Diary About Stuff


Tabung


TagBoard








History




The Credits!

Template by : Sharanichi Potter
Header By: Natrah
Edited By: Yaya Suhailee