Hidayah Suhailee
GILA sekejap

Tuesday 27 January 2015 @ Tuesday, January 27, 2015 | 8 Comment [s]







image semalam aku dah gila sekejap. ahhh.. aku dah try belajar yang dekat bukit tu.. berhenti dekat bukit dalam litar IM tu. ya Allah.. macam nak give up time tu. first time .. tapi part di Z dan di S tu alah.. aku dah mula jatuh cinta dengan jalan seperti itu. best.. tapi dekat bukit tu aku rasa macam hmmmmm *speechless* .. erk?
sampai aku cakap dekat cikgu " cikgu tolong !!! (buat muka seposen)"
terus cikgu jawab "saya tak boleh tolong.. selagi kita nda berjaya selagi tu kita tak payah turun dari kereta . (selamba) "
haaaa. hambek kau... hahaha.. serius aku dah menggigil time tu.. sampai cikgu tegur muka pucat macamtak ada darah dekat muka. hahaha. *mayat hidup sekejap*  http://i269.photobucket.com/albums/jj72/myem0/001/girl/girl-emoticon-011.gif 

*gambar ni nampak macam muka aku berseri-seri pulak kan? hahah perasan sekejap..*

*
*

AMBOI , panjang nya intro aku. haha.. well.. serius.. I'm quite insane now.. hmmm.. sampai rasa nak nangis sepanjang masa.. kenapa? hmmm susah mau explain.. susah sangat.. SANGAT!!  rasa bersalah. menyesal.. kosong dan sedih dalam satu masa.. dia baik... penyabar.. ceria,, peramah. tapi aku selalu buat dia macam batu.. tunggul .. bukan niat. tapi bila dah berdepan aku jadi bisu. emmm..
 aku tak faham sendiri sebenarnya.. image  dia akan sabar dengan aku bila aku buat macam tuh. sampai satu masa aku nampak sendiri muka kecik hati dia... tapi dia tetap layan aku baik-baik.. kenapa?? kenapa??? melampau ka aku ? 
dah time semuanya aku sedar.. aku dah rasa bersalah tahap dewa.. alasan? apa?? tapi terlambat untuk menyesal..  for god sake.. it ruined my mind..  image 
SO SORRY .. http://i269.photobucket.com/albums/jj72/myem0/001/girl/girl-emoticon-002.gif


 oh iaaa.. sebelum terlambat.. nak throwback time juara lagu haritu dapat tahu Joe Flizzow dan sonaone menang aku dah happy sgt.. bagai nak gila aku tengok dorang present.. oh emm geee, haha.. sebab lagu tu la aku paling suka sekarang.. setiap hari aku akan dengar lagu tu berulang kali... sampai aku dah hafal dah lagu tu.. haha.. dah memang aku suka lagu macam tu. nak-nak lagi aku kalau dah menyanyi sama si Adik di rumah memang dah macam konsert kot. hehe.. dengan gaya.. ahh. kalah-kalah penyanyi , kahkahkah..
ek? *aku tanya apa khabar.. semua! * lalalala..
satu hari tak dengar lagu apa khabar tu aku rasa macam ada something aku tak buat.. haha.. macam betul.. seyhhh! 

 Salam Maaf , 
Hidayah Suhailee
http://i269.photobucket.com/albums/jj72/myem0/001/girl/girl-emoticon-009.gif




Older Post | Newer Post
Princess



Hello, I'm Yaya. sweet 20 for this 24 oct (2017).
SABAHAN
ig : hidayah_suhailee
E-MAIL :
daya.suhailee@yahoo.com




image
thank you!

Diary About Stuff


Tabung


TagBoard








History




The Credits!

Template by : Sharanichi Potter
Header By: Natrah
Edited By: Yaya Suhailee