Hidayah Suhailee
kau berbakat?

Friday 20 February 2015 @ Friday, February 20, 2015 | 19 Comment [s]




*what.! kau berbakat ke? nangis dulu *
haha


taraaaaa. tajuk tu baa.. bakat ... 
actually, kelmarin petang dengan muka comel aku jalan sampai ke rumah nenek.. 
krik-krik.. sampai dekat jalan.. sepupu-sepupu tengok.. haha.. *aku catwalk kejap situ,, * dah diorang buat gaya photographer sambil main kad.. 
hahaha.. (no.. aq bukan pergi catwalk.. aq jln snyum2 jaa.. ) 
then diorang cakap "kau baru bangun tidur ka? baru nampak muka" 
eh kejap. apa kaitan semua ni dengan tajuk? hahaha.. lari.. http://i269.photobucket.com/albums/jj72/myem0/02/cute-panda-emoticon-004.gif 
situ permulaan baaa..

then, aku tunggu punya tunggu punya tunggu diorang habis main kad tu sambil berfikir nanti ayam dekat rumah nak buat "kukus grill panggang.. kukus grill panggang" erk? image 
lepas tu tak lama aku tengok adik sepupu tengah main bola sepak.. aku pun pergilah dekat.. haha.. nak tengok-tengok.. last-last tanpa ku sedari kaki ini turut join tendang bola tuh sambil lari-lari ayam.. 
pergh.. then sepupu-sepupu yang lain join sama.. (tapi semua lelaki la.. sepupu terdekat.. that is mean my abang sepupu dan adik dan macik dan sepupu ) opsss. terlebih sudah.. 

abgan sepupu aku kurus dari aku.. time dia tengah menggelecek bola tuh.. aku merusuh dan tendang bola sampai gol.. 
then "goall!!! yeah.. uhhuuuuu.. " *sorakan bergema satu stadium*  ceehhh.. (perasan lebih)
then semua pun cakap " wah.. champion rupanya si dayah ni .. haha.. hebatnya tendangan" 
pergh! aku apa lagi.. haha.. lambai tangan ala miss world ..  image taraaaa..

then, kami main bola sampai lupa jam berapa.. rasa macam best sgt.. nak main lagi esok.. hahaha.. 


lepastuh.. masa nak balik, aku limpas dekat tangga rumah nenek.. aku dengar la suara-suara menyebut nama diri ini dari atas bercerita tentang aku.. image

ahhhh... budak-budak tu cakap dengan mak pak diorang "mak... hebatnya macik dayah tendang bola!!! tingginya.. uuuu. blablabla" 
and I was like.. WHAT!!??? MACIK DAYAH???  ewwww.. 
aku kakak okey!! tulah padahnya  JARANG KELUAR RUMAH..
. terus dengar bebelan mak pak diorang " oi.. bukan macik dayah tu.. kakak ba tu" 
urgh.. baik aku balik. hahaha.. malu.. http://i269.photobucket.com/albums/jj72/myem0/01/girl-003.gif


so, the moral story for today is : kita jangan terlampau terperap 
dalam rumah sampai orang tak kenal kau
bush.. ! (kena sebijik) 
 
 
your love, 
Nurhidayah Suhailee




Older Post | Newer Post
Princess



Hello, I'm Yaya. sweet 20 for this 24 oct (2017).
SABAHAN
ig : hidayah_suhailee
E-MAIL :
daya.suhailee@yahoo.com




image
thank you!

Diary About Stuff


Tabung


TagBoard








History




The Credits!

Template by : Sharanichi Potter
Header By: Natrah
Edited By: Yaya Suhailee