Hidayah Suhailee
SALAH hantar message pada mak.

Tuesday 3 February 2015 @ Tuesday, February 03, 2015 | 18 Comment [s]

 





apa tajuk tu !!! noooo.. itu satu kesilapan besar.  
alahai..
haha.. dup dap dup dap dah .. jantung ni berdegup macam baru habis maraton.. 
nak dijadikan cerita.. 
Pada  suatu  malam, aku tidur kira awal lah. . jam 10 malam macam tuh dah selamat dibuai mimpi dah.. 
dan peliknya dalam beberapa bulan ni memang kerap terbangun dalam jam-jam 12 malam hingga jam 1 pagi.. so, lebih tepat lagi, malam tu aku terbangun dan
ntah apa mimpi aku tetiba terus ambik fon then dengan senang hati  text seseorang. 
haha.. otak aku masih tengah tidur agaknya.. 
tau tak aku tulis apa 
" Happy Birthday Mak.. I LOVE YOU!!! "
pastu aku terus letak fon dekat meja then nak sambung tidur.. 
tiba-tiba 
"ding dong " 
(bunyi message masuk) aku pun macam marah la.. siapa malam-malam mengganggu ni. aiii..
terus buka fon. tengok-tengok..
" i love u too syg.. tapi sebenarnya birthday mamak lama lagi "
Allah!!! apakah semua ini??
*keliru menghantui* fikir punya fikir.. (kenapalah mamak hantar message begini? ) 
haaaa.. ohmaiii.. aku hantar message harijadi dekat mak??
aku sahkan aku memang mamaii.. 
terus aku balas balik bagi menutup malu tahap dewa ni 
" heeee. ia pulak kan? haha.. sorry terawal pulak. " 
okay.. ni baru pertama kali tersalah hantar macam ni. dan message tu dah la tak berasas.. hantar pulak jam-jam macam tuh.. pagi tu rasa macam mau ketawa besar jak bila terjumpa mak.. 
 kamu pernah jugak salah hantar massage dengan mak? haha
sharing is caring gituuu,, 







 tak lama lagi habis masa untuk belajar memandu 
dan paling teruk... 
yaya masih belum cukup champion untuk test.. 
lahai.. seramnya.. 
harap sangat semua berjalan dengan lancar.. 
salam sayang, 
NURHIDAYAH SUHAILEE 


Older Post | Newer Post
Princess



Hello, I'm Yaya. sweet 20 for this 24 oct (2017).
SABAHAN
ig : hidayah_suhailee
E-MAIL :
daya.suhailee@yahoo.com




image
thank you!

Diary About Stuff


Tabung


TagBoard








History




The Credits!

Template by : Sharanichi Potter
Header By: Natrah
Edited By: Yaya Suhailee