Hidayah Suhailee
Tak jadi Qti ?

Wednesday 11 February 2015 @ Wednesday, February 11, 2015 | 28 Comment [s]

 


 perasan tak setiap kali aku post dekat blog smua pasal ambil lesen.. walaupun hanya secebis cerita. cis. haha.. 

oke.. tu langsung tak lawak.. really.. 
sekarang mood aku terbang melayang .. sangat.. semua pasal tajuk tuh. tengok tajuk tu.. "tak jadi QTI" 
atau dalam erti kata lain pra ujian memandu aku tak jadi untuk harini.. *sakitnya tu di sini di dalam hatiku.. sakitnya tu di sini... lalalala*

oke.. meh aku cerita dari A to the Z.. (campak jak bahasa apapun.. aku bantai )

pada hari Isnin bersamaan 9.2.2015 pukul 7 pagi.. aku duk termenung di atas bangku IM dan hanya ditemani kabus dan kedinginan pagi. (pergh.. ayat ) oke2.. back to the story... 

aku menunggu insan yang bernama cikgu dalam debaran..image. debaran dan teruja sebab aku tak sabar nak memandu di luar daripada IM tu.. dan.. tepat jam 7.25 insan itu telah tiba dan aku bergegas masuk ke dalam kereta kerana teruja ingin melakukan aksi DRIFT..* hahaha. amek kau.. * dan selepas aku safety belt aku pun jalan laaa...  oke oke oke.. 
aku taknak cerita panjang-panjang .. sudah berapa minit memandu.. cikgu bersuara sambil makan gula-gula 
" YAH..  hari rabu ni kamu pra ujian ya? " (cikgu memang panggil aku Yah.. sejak first day aq belajar memandu dia panggil aku ya... ) . and I was like what?? rabu ni...? what.. GULP!!!! terasa air liur tersekat di kerongkong. mak aihh.. dup dap dup dap... image

lepastuh.. cikgu siap ajar aku buat RPK dan RSM.. so aku pun mendengar dan memerhati dengan tekunnya. (cis.. penipu... haha.. kerjaku macam gila-gila waktu tu.. kuatnya ketawa.. 
ntah kenapa happy sangat haritu.. ) 
lepastu time mau balik sudah.. cikgu cakap "tunggu kejap" sambil tangan ligat mencari sesuatu dalam beg galasnya. dan ... " Yah, mana sijil kamu ni ya? hmmm. tak palah. nanti saya cari balik.. rabu kamu dtg sebelum jam 8 ok? " 
so aku pun balik dengan seribu perasaan.. takut.., happy (sbb tak lama habis semua ni penat la balik-balik turun naik bandar )
then.. aku dah sampai demam sebab fikir pasa test untuk rabu tu.. punyalah aku sibuk menghafal .. disebabkan aku ni memang gelabah... takut-takut nanti kena tanya macam-macam.. nayaa... 

pada 10.2.2015... jam 11.30 malam.. *telefon berdering minta perhatian* 
" Hidayah... esok kamu tak jadi QTI.. sijil kamu saya belum jumpa..
 nanti khamis saya confirmkan bila kamu QTI ok? " 

And I was like.. what?? tak jadi? Ya Allah.. aku rasa macam batu menghempap kepala yang sangat keras ni.. alahai.. kenapa tak jadi. kenapa dan kenapa??? kenapa? ahhh.. 
nasib aku tak tidur lagi time tuh... huh.. semangat yang berkobar kobar untuk menghadapi ujian tu telah musnah. (seyh.. semangatlah sangat) 
haiiii.. rasa macam nak baling fon. aku nak QTI !! haha.. (kenapakah? mcm aku ni dah ready sgt nak ambik test tuh.. ayoooo... ) 


doakan semua urusan yaya dipermudahkan ya??? 
dan doakan yaya dapat hadapi semua ujian tu dengan tenang. (cewah.. macam nak pergi mana ntah) 

seriusly.. aku dah tak sabar nak pegang lesen. hahahaha.image




Older Post | Newer Post
Princess



Hello, I'm Yaya. sweet 20 for this 24 oct (2017).
SABAHAN
ig : hidayah_suhailee
E-MAIL :
daya.suhailee@yahoo.com




image
thank you!

Diary About Stuff


Tabung


TagBoard








History




The Credits!

Template by : Sharanichi Potter
Header By: Natrah
Edited By: Yaya Suhailee