Hidayah Suhailee
LIEBSTER AWARD by Xennov

Friday 13 March 2015 @ Friday, March 13, 2015 | 7 Comment [s]


http://xennov.blogspot.com/2015/03/liebster-award-by-fafa-kyraa.html

hai morning uollsssss.. 
zzzzzz. 

tadi cek cbox, tengok ada link liebster award..
and yaya kena tag oleh Xennov    kali ni.. THANKS.
soalan pun sangat mudah dan sangat comel gitu.. hha.. 



The Questions :

Jenama telefon anda ? 
  Baki top up dalam telefon sekarang.
  Berapa sim kad dalam telefon anda sekarang.
  Ada simpan gambar seseorang untuk diushar dalam diam? Hahaha 

The Answers : 


  actually, telefon yaya kedua-duanya SAMSUNG.. (hidup samsung.. hahaha)

baki top up..? amboi.. baki topup digi  RM 15.64 ..(aku dapat sms percuma dan panggilan percuma. dan internet percuma. so, kredit pun STAY macam tuh. best kan? ) kalau Celcom pulak. emmmm. *malu* haha..
      RM0.50 . hahaha. bab tuh aku malas nak isi. sebab takda orang nak mesej aku. wakwakwak.. *sedih* T.T

  simkad... setiap satu telefon ada satu simkad. 

  haha.. itu.. *let me think* rasanya tiada.. sebab fon aku penuh dengan muka aku dan kucing aku. walaweh. hahaha.. dalam bilik ada lah.. siap lekat dekat dinding. nak tau? (SNOW WHITE, SLEEPING BEAUTY, CINDERELLA) hahaha.. 


p/s : yaya tak tau nak bagi soalan apa ..jadi tu jelah. hehe.. .
 and the words for today. 






Older Post | Newer Post
Princess



Hello, I'm Yaya. sweet 20 for this 24 oct (2017).
SABAHAN
ig : hidayah_suhailee
E-MAIL :
daya.suhailee@yahoo.com




image
thank you!

Diary About Stuff


Tabung


TagBoard








History




The Credits!

Template by : Sharanichi Potter
Header By: Natrah
Edited By: Yaya Suhailee