Hidayah Suhailee
saya Snow White

Sunday 8 March 2015 @ Sunday, March 08, 2015 | 14 Comment [s]

 
  snow white? wekkk.. mohon nangis berjemaah T.T  

dulu time kecik-kecik... teringat dahku.. selalu tengok cerita-cerita barbie, princess, and so on yang seangkatan dengannya.. sampai impian suatu hari nanti nak jadi SNOW WHITE. .. kalau tak dapat, nak jadi mermaid pun jadilah.. kahkahkah, 

sekarang, asal ada school holiday memang aku dah dapat feeling yang esok sekian-sekian ada cerita barbie.. jam sekian-sekian.. so, maksudnya, walau aku dah tak sekolah.. tapi aku akan sangat teruja bila tiba school holiday.. oh pebret sangat tengok cerita macam tuh.. muka comel-comel. baju kembang-kembang..nyanyi-nyanyi..  lepastuh jatuh cinta dengan anak raja.. the happy ending, baju bertukar tukar.. (ni part paling best) ahahahaha.. 
semua macam sama.. kan? itu lah aku suka.. wakwakwak.. 
paling best bila princess yang heroin dekat situ. tetiba selamatkan orang, selamatkan blabla.. phew... 
tapi SNOW WHITE tetap pilihan hati...
sampai sekarang aku nak sangat jadi snow white.. hahahaha.. 
*at least, nama wechat guna nama SNOW WHITE gituuuu.. *
 kalau snow white taknak aku jadi dia, biarlah aku jadi SLEEPING BEAUTY ka, CINDERELLA ka...
ok la jugak.. kalau kamu semua rasa aku sesuai jadi yang mana? hahahahaha.. *apasal soalan bengong sangat ya? *

mesti sapa yang baca ni akan muntah hijau sebab menyampah baca entry aku kali ni.. tapi sorry sangat-sangat.. aku bosan tahap nak gila sekarang.. so aku post benda ni.. ahhh.. siapa baca tolong jangan bagitau kawan-kawan, pakcik makcik , nenek atuk smua.. rahsia.. please!!! 

tapi, itu impian.. sebab aku tau.. aku tetap aku.. snow white aku jugak.. kahkahkah.. so? kesimpulannya.. snow white tu aku lah.. so lepasnih mohon semua semua.. panggil aku snow white..hahaha..  (wekk)

APALAH AKU MEREPEK MALAM-MALAM NI.. . padahal tadi pagi bukan main nak padam blog ni.. sekarang ? tak jadi terus buat cerita mengarut. eeeee.


teka aku yang mana? cepat.. siapa dapat angkat kening.. 
(posing aku dah oke dah aku ras.. tetiba mata spoil pulak .. tak menyempat-nyempat gambar boleh pulak tidur atas pelamin tunang my belove sis.. aiiii... dah la ini jak gambar yang ada.. sobsob.. sedeh!!! )
tak palah.. tidur-tidur pun oke gak.. hahaha.. tak gitu?
sebelum aku melalut sampai jam 12 malam.. baik aku akhiri entry ni.. oke baiii.. 

 

 


Older Post | Newer Post
Princess



Hello, I'm Yaya. sweet 20 for this 24 oct (2017).
SABAHAN
ig : hidayah_suhailee
E-MAIL :
daya.suhailee@yahoo.com




image
thank you!

Diary About Stuff


Tabung


TagBoard








History




The Credits!

Template by : Sharanichi Potter
Header By: Natrah
Edited By: Yaya Suhailee