Hidayah Suhailee
Wahai Result..

Tuesday 3 March 2015 @ Tuesday, March 03, 2015 | 21 Comment [s]

 

haaa. 3.3.2015.. (spm result)
hari gempak seMalaysia kan? imagehaha

semalam aku dah tak boleh tidur selena lenanya.. asyik terbangun-bangun.. aiihhh.. mata ni dah mula bengkak.. 

awal-awal pagi aku dah tengok jam.. pergh.. 
tak boleh jadini!!!!

last-last, jam 9.30 camtuh aku pergi dapur.. keluarkan segala bahan untuk buat burger.. dah aku bosan nak buat apa-apa, baik aku main masak-masak. haha.
(salad, daging ayam tuh, burger bun, tomato, mayonis, sos, butter, seasoning, piring) hhaa
detail kan? 
image
so.. kononnya nak tenangkan fikiran.. pergh..
aku tak boleh fokus buat burger.. tangan terketar-ketar, sejuk... dah huru hara aku dekat dapur. kejap-kejap aku tengok jam.. ya Allah.. seramnya.. tunggu punya tunggu kawan bagitau cek dekat internet..
so try la ni.. pergh.. 

jantung ni rasanya macam dah berhenti berdegup gitu.. haha..

tapi alhamdulillah walau tak seberapa macam korang punya.. dah itu usaha yang selama ni yaya buat, itu la hasilnya.. image insya Allah.. 
dimana ada rezeki di situ lah aku.. 
ipg, upu, matriks...
rezeki Allah itu luas.. hidup yang sebenar baru nak mula.. 

tahniah kepada kengkawan yang dapat result cemerlang.. yang kawan-kawan lain tak dapat berapa cemerlang, jangan risau... jangan putus asa.. smua ni belum berakhir.. image *aku nak sedapkan hati aku je sebenarnya* 
tadi pun call mak rasa macam nak nangis je.. cuma 5A je mampu bagi kat mak.. 
tapi mak cakap " alah, nda pa bah.. jangan putus asa.. tenang.. "

(thanks mak sebab memahami) image 
so... here is the words.. 



Older Post | Newer Post
Princess



Hello, I'm Yaya. sweet 20 for this 24 oct (2017).
SABAHAN
ig : hidayah_suhailee
E-MAIL :
daya.suhailee@yahoo.com




image
thank you!

Diary About Stuff


Tabung


TagBoard








History




The Credits!

Template by : Sharanichi Potter
Header By: Natrah
Edited By: Yaya Suhailee