Hidayah Suhailee
Kawan :)

Friday 3 April 2015 @ Friday, April 03, 2015 | 7 Comment [s]


*lap belog.. sapu beloggggggg*
fuhhhhh.. penat.. haha anyway.. dah lama tak online. 
aku langsung taktau nak update sal apaa 
tetiba harini rasa "nak post something..! yup.. wajib post jugak harini..!!!" 
so... here we are.. tengah post. taip padam taip padam.
.......
sentap sebab ZAYN MALIK keluar 1D . >_<

okey, back to the story
sekarang mau cerita pasal someone. yang pasti dia perempuan.. baik, dia matang (matang ka ya?)
seriously, dia sama kes macam post yang kwan yaya yg haritu yaya cerita.. dia ni pun lama dah tak jumpaa. sampai 5tahun tak pernah jumpa..
dia ni besties yaya time sekolah rendah..

kawan makan. kawan main.... memang kalau ingat dulu rasa macam mau jak pergi balik masa lalu.. dia dengan yaya selalu main hantu-hantu (berlakon) ... main lawan minum air ngan kawan-kawan satu group dalam kelas.. (pernah dlu dia sembur air dekat kawan yaya. hahaha. lucu.. ntahla dia ingat ka ndaaa)
 
so, stalk facebook budak matang ni.. jumpa gambar.. 
"sorry saya curi"
nama : aku panggil siti.. tapi orang lain panggil dia piqa.
dia sendiri cakap.. orang semua panggil dia piqa.. aku dengan era jak panggil dia siti.. aku try panggil piqa tapi. ermmmm "krik-krik" jak bunyi otak ni.. ahahaha.. taknak keluar la nama tu.. haha SITI! 
kami jumpa balik pun masa dekat IM(institut memandu) , dia belajar motor.. time tuh, memang dah pakat-pakat nak jumpa era ngan siti ni ... jadi bila jumpa. macam -_- aku jak ka yang macam budak-budak??
cara dia becakap pun macam kakak. hahaha.. 
dia jenis selamba gilaaa, kalau mau tau.. aku balik naik bas dengan dia, situ aku masih tak pandai naik bas.. macam mana nak berhentikan bas kalau nak turun. so, bila dengan dia.. aku minta dia yang kasi berhenti bas tu. ngueks.. *nampak tak bagaimana purbanya aku noob nya dirasa bila benda tu pun aku taktau nak buat*

tapi tart situ baru aku pandai naik bas sendiri.. 
*aku taktau ni umur dia berapa sebab aku main ambil ja gambar ni.* 
ayu dak? haha
macam perempuan melayu terakhir kan? kan? 

nampak ja macam ni, nak tau ?dia minat gila-gila dengan NEYMAR. ya Allah..
sayang betul dia dengan Neymar tuh. 
 kami sekarang dah takda nak jumpa dah.. cuma contact ja dari wechat...
biasalah. tulah gunanya teknologi.. eratkan balik silaturahim ..

tapi serius ni aku cakap.. siti aku rindu kau! rindu mau main hantu-hantu..


HARAPAN:

&
semoga berjaya dunia Akhirat.. aminnn..



Older Post | Newer Post
Princess



Hello, I'm Yaya. sweet 20 for this 24 oct (2017).
SABAHAN
ig : hidayah_suhailee
E-MAIL :
daya.suhailee@yahoo.com




image
thank you!

Diary About Stuff


Tabung


TagBoard








History




The Credits!

Template by : Sharanichi Potter
Header By: Natrah
Edited By: Yaya Suhailee