Hidayah Suhailee
Sebak la

Saturday 18 April 2015 @ Saturday, April 18, 2015 | 17 Comment [s]



"ayah dan ibu... ayah dan ibu... itulah permulaan kami..
dapat melihat bulan dan matahari..aaaahhh.."

seriously.. 
dah masuk 4 hari aku tak boleh tidur.. kalau tidur pun dalam jam 2pagi gituuu..
sungguh.. penat mata! penat juga hati...

kenapa??
sebab.. bila fikir-fikir.. insya Allah tak sampai dua bulan aku kena duk jauh dari ibubapa..
no more HUGS.
no more BED KISSES FROM MY MOTHER. 
no so on..
serius. aku taip entry ni pun sambil tahan hati. dah puas aku nangis fikir sal ni..
taklama nak pergi belajar jauh-jauh.. memang itu cita-cita.. impian.. nak banggakan ibubapa..
walau rasanya perit.. sedih.. tapi kena jugak! I have to!!!

sampai aku fikir. macam mana kalau.. kalauu.. then kalau.
macam-macam aku fikir. those are too hard!!!
dulu aku selalu elakkan camping... dan selalu TAK JOIN CAMPING kecuali tu adalah wajib macam camping untuk semua form 3.. dan yang penting-pentinglah.. sebab.. tak sampai sehari aku tidur & bermastautin di 'tempat' selain rumah sendiri.. memang aku akan lemah. sampai sakit.
Tapi. budak kuat mana boleh merengek nak balik!!! hahahaha so tahan la sampai dapat balik rumah sendiri..
opkos la my mom and my dad orang paling busy kalau aku join apa-apa camp.. 
memang aku kena tawaf banyak kedai beli macam-macam terutama makanan.
dan contoh camping untuk sehari pun aku dibekalkan baju satu beg besar yang boleh guna untuk 3 hari.. 
yaaaa. They are my parents. and I do love Them soooooooo much...
tak dapat bayangkan bila tinggal berjauhan daripada parents untuk berbulan lamanya. 


belum masuk bab adik.. (my only brother) 
kami setiap hari bergaduh. bila gaduh. rasa nak baling meja. 
but then I will miss him ..
really. 



Allah! please.. let me be a strong girl. 

Cherish every moment and every person in your life because u never know when it will be the last time you see them.


Older Post | Newer Post
Princess



Hello, I'm Yaya. sweet 20 for this 24 oct (2017).
SABAHAN
ig : hidayah_suhailee
E-MAIL :
daya.suhailee@yahoo.com




image
thank you!

Diary About Stuff


Tabung


TagBoard








History




The Credits!

Template by : Sharanichi Potter
Header By: Natrah
Edited By: Yaya Suhailee