Hidayah Suhailee
BELUM LAGI

Monday 18 May 2015 @ Monday, May 18, 2015 | 14 Comment [s]

huaaaaaa... ni hapdet blog versi malas-malas tauu.. 
*****
*menghitung hari.... detik demi detik. lalaalala*
kononnya tengah feel detik-detik akhir sebelum jejakkan kaki ke Matrikulasi Labuan (KML)
sebenarnya kan.. ~~~
imageaku dah packing beberapa barang. (nampak tak semangat tu?nampak tak?) hahaha  semangat kan?? kan?
tapi adalah jugak beberapa benda aku belum pack. 
yang pasti buku-buku memang belum sedia. 
setiap hari aku akan packing baju .. lepastu bongkar balik. lepastu packing balik
dah terbuktilah aku memang takdak kerja ! hahaha. 
eh eh.. bukan! bukan!! tu semua disebabkan macam bingung sikit. yalah kali ni aku packing barang sendiri. selalu my dad yang packingkan. tu yang ke laut tu. dah cuba macam-macam dah. ni buat camni tu buat camtuh.. tapi tetap takmuat!  hailaaaaa. HELP ME. sampaikan 2beg besar dah aku guna. pergh! apa? NDA CUKUP? ya RABB.ni pun masih ada lagi belum packing. selimut, cadar, sarung bantal. 
senang cerita memang perlukan lagi satu beg besar. atau 2beg besar. (kau dah kenapa nak bawak satu rumah sekali?)

oke. tu soal packing, ni soal kesihatan. belum apa-apa lagi, belum lagi masuk hostel aku dah sakit,ahahaa. sekarang ni pun tengah demam + selesma. punya sengsara. sampai rasa macam mau tecabut ni hidung baaa...tu belum masuk hostel. dah sakit. nanti? aku xtaulah camana haha.. harapnya sana aku pandai jaga diri laaaa.. nanti mesti rindu rumah,. 
ada jugak terfeeling sedih-sedih bila ada keluarga yang tinggal jauh datang jumpa aku pastu nak ucap selamat jalan walaupun aku belum jalan.. dorang cakap sebab nanti tak sempat jumpa .. *punya nak tahan airmata ni dari jatuh membanjiri rumah, kahkahkah*
ada jugak saudara mara yang hantar mesej bagi nasihat apa semua. uaaaaa. terus rasa disayangi gituu.

apapun.. biar belum sedia , tapi kena sedia jugak.. bersiap sedia tinggal berjauhan dengan keluarga,.. kena bersedia membanting tulang tulang yang memang nda kuat ni,, kena bersiap sedia hidup berdikari (oh mai.. memang metal fizikal kena tough). tida dapat sudah tu bermanja sama mom selalu.. 

p/s: doakan yaya kuat + berjaya. nanti takdapat hapdet blog dah.. *lap air mata* . kawan-kawan seperjuangan tuh yaya doakan selamat belajar dan selamat berjaya. *hulur tisu*


Older Post | Newer Post
Princess



Hello, I'm Yaya. sweet 20 for this 24 oct (2017).
SABAHAN
ig : hidayah_suhailee
E-MAIL :
daya.suhailee@yahoo.com




image
thank you!

Diary About Stuff


Tabung


TagBoard








History




The Credits!

Template by : Sharanichi Potter
Header By: Natrah
Edited By: Yaya Suhailee