Hidayah Suhailee
MUKTAMAD!

Thursday 7 May 2015 @ Thursday, May 07, 2015 | 13 Comment [s]

"seperti sedia maklum". eceh ayat. 
kahkahkah.
 
sebelum tu, aku ditawarkan matrikulasi untuk kos sains. (labuan)
tu aku tengah fikir-fikir nak matriks atau tunggu upu?
***
oke.. UPU dah tahu result kan? 
 
sebelum dapat tahu result upu aku memang dah bincang dengan mak kalau dapat macam mana?
mak kata masuk matrik sejaaa, lagipun dekat dan sambil-sambil tu tunggu result IPG pulak kan..

oke.
bila hari dimana result upu keluar, aku pun dengan tak sabarnya cek. 
seriosly? laman web upu crash oke! penat tangan duk tekan sana sini, haha
last-last dapat buka guna laman web lain untuk cek upu ni.
so aku dapat UiTM kos diploma Kesihatan Persekitaran.
aku cek la web UiTM cek kos ni ada kat mana jaaa.
cek di laman web UiTM Sabah
TIADA ditawarkan kos ni.?

aku memang agak dah. memang mak tak kasi,.. 
ngueksss. hahaha..
 so, intai-intai mak dekat dapur masa mak baru balik kerja. 
ok nak cakap ka tak ni?
*******

"mak, orang dapat UiTM kos kesihatan persekitaran.. ok ka??"
 
"p matriks seja laa" 
"oke"

Never Mind. 
tak kisah la belajar dimana pun. Asal kita berusaha.. Belajar rajin-rajin. 
Insya Allah. so, muktamad sudah. 
Matrikulasi Labuan
here I come,
kawan-kawan yang dapat tempat yang sama.. 
nanti kita jumpa dekat labuan k?


Older Post | Newer Post
Princess



Hello, I'm Yaya. sweet 20 for this 24 oct (2017).
SABAHAN
ig : hidayah_suhailee
E-MAIL :
daya.suhailee@yahoo.com




image
thank you!

Diary About Stuff


Tabung


TagBoard








History




The Credits!

Template by : Sharanichi Potter
Header By: Natrah
Edited By: Yaya Suhailee