Hidayah Suhailee
Temuduga IPG

Saturday, 2 May 2015 @ Saturday, May 02, 2015 | 16 Comment [s]


first, masa dapat tau yang aku dah berjaya ke peringkat temudugaaaa, memang gila-gila aku belajar.
belajar siang malam. menghafal apa semua. 
 tekun ni !! hahaa
sampai macam-macam dihafal.. 

bila tiba hari temuduga
-_-
seriously!!! soalan pun macam
 
"apa nak jawab? apa nak jawab" hahaha.. 
bila kita mau cakap something tu. baru taktau mau cakap macam mana it was like 
"eh jap.. apa tuh ? apa baaaa namanya tuh" (cakap dalam hati)

bila idea kena sebut dlu oleh rakan 

dan bilaaaaaaa...
bila semua yang kau baca... tak kena soal pun tetiba soalan tuh pula tak pernah kau baca dan dengar 

 "ahhhh! geram"
macam mau seja kurung diri dalam kotak ni aih!!!


Older Post | Newer Post
Princess



Hello, I'm Yaya. sweet 20 for this 24 oct (2017).
SABAHAN
ig : hidayah_suhailee
E-MAIL :
daya.suhailee@yahoo.com




image
thank you!

Diary About Stuff


Tabung


TagBoard








History




The Credits!

Template by : Sharanichi Potter
Header By: Natrah
Edited By: Yaya Suhailee