Hidayah Suhailee
come back ! (rumet + classmates)

Saturday 4 June 2016 @ Saturday, June 04, 2016 | 6 Comment [s]


HELLO!!!
gila dekat setahun aku xhapdet blog. bukak blog pun langsung xda. padahal sebelum masuk matrik haritu kemain pakat dengan kawan blogger lain cakap nanti masing-masing nak update life dekat tempat kitorang stdy. haha . tapi hakikatnya aku kelu di situ.so, ni aku cerita sikit.

 *baju kuning : anne , merah : tayo
yang btudung dpn ada air pink  : aku (gemuk sdh) , sblh aku : diyana
               Well , dekat matrik aku ada 3rumet (tayo, anne , diyana) *baik,gila-gila macam otak aku jugak*. kekadang kami makan berjemaah dalam bilik, atas lantai bawah lampu feeling-feeling berbuka puasa
gituuuu.. feeling-feeling family bahagia gituuuu.    . semua ada sifat yang tersendiri.  tu yang buat kami macam kekadang sangat riuh nak mati! syukur gila dapat rumet yang boleh gila-gila , sporting , baik dan sebagainya. belajar pun sesama.. memang syukurla. aku harap nnti kalau sambung study lagi dapatla rumet yang boleh bertolak ansur dengan penghuni bilik yang lain.  

                 ok pasal Classmate ! Classmateku sekaliannnn    i love u !!!!   semua kami memang gila-gila. dalam kelas xsah kalau tiada bemain , tiada bising-bising, or tiada bergurau-gurau dengan lecturer. imagememang xsah kalau setakat diam-diam. diorang time kita susah drg ada time senang pun ada. selalu makan pun macam mau satu kelas. uuuuu jalan pun ada semua. kalau sudah sama-sama semuaaaa nah...itu lah itu..  
*gambar class yang combine dengan lecturer lab fizik*
nama kelas kami 47&48 et.al 
ok. sampai sini ja cerita ni.. nanti sambung lagi. image 




nota kaki dan tangan : nanti masuk library buka
buku jangan pegang fon. fokus.. jangan jadi
macam nenek sebelah dalam gambar ni.



Older Post | Newer Post
Princess



Hello, I'm Yaya. sweet 20 for this 24 oct (2017).
SABAHAN
ig : hidayah_suhailee
E-MAIL :
daya.suhailee@yahoo.com




image
thank you!

Diary About Stuff


Tabung


TagBoard








History




The Credits!

Template by : Sharanichi Potter
Header By: Natrah
Edited By: Yaya Suhailee